02126230198: مشاوره Hi   پشتیبانی / ارسال تیکت  Occupations Technical Support Representative Male Light Icon

 

 
 

ساعات کاریClock Icon

 شنبه تا چهارشنبه : ازساعت 9 الی 18
پـــنــج شـــــنــبــه : ازساعت 9 الی 16

 

 

سفارش دهید و با اطمینان پرداخت کنید...

وبلاگ

به وبلاگ ایران مدرن خوش آمدید

با Dropbox فایل های شما روی ابرها !

با Dropbox فایل های شما روی ابرها !

با پیشرفت علم و تکنولوژی و تحول نسل انتقال داده ها که از دیرباز با فلاپی آغاز شد و رفته رفته لوح های فشرده (Compact Disc) یا همان CD و انواع حجم DVD روانه بازار شدند که تا چند برابر حجم اطلاعات نسبت به سی دی  را در خود ذخیره می کند . با وجود فلش مموری هایی با ظرفیت های زیاد و قابل حمل بودن کار انتقال دیتا راحت تر شد و رفته رفته روند انتقال داده ها بهبود یافت.

امروزه با ورود سرویس های ابری (Cloud Computing) به عرصه وب تحول بزرگی نیز در انتقال اطلاعات رخ داد،این سیستم بگونه ای است که دیتا و اطلاعات مهم خود را که نیاز به انتقال آن دارید بدون هیچ سخت افزاری جابجا خواهید کرد و می توانید درصورت لزوم از آنها استفاده نمایید. نام سرویس ابری نیز به همین دلیل برای آن انتخاب شده است که گویی اطلاعات شما بر روی ابرها است و شما یک ابر در آسمان دارید و این آسمان DropBox است. سرویس محبوب دیگر ابری Google Drive است که متعلق به شرکت بزرگ گوگل می باشد.

سیستم DropBox به این نحو است که با ساخت یک اکانت در DropBox مقدار فضای 2 گیگابایت بصورت رایگان به شما تعلق می گیرد و می توانید اطلاعات خود را مثل تصاویر،فایل های متنی ،سورس نرم افزار، فایل های آفیس و... را در آن آپلود کرده و در هر زمان و در هر جای دنیا که باشید و دسترسی به اینترنت داشته باشید براحتی آن  را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

برای داشتن فضای بیشتر نیز می توانید با پرداخت هزینه حجم DropBox خود را افزایش دهید ولی اگر دوستان خود را دعوت کنید و آن ها به عضویت DropBox درآمده و از آن استفاده نمایند تا 18 گیگابایت می توانید از درآپ باکس جایزه دریافت کنید و حجم فضای ابری خود را افزایش دهید.

حتی می توان با دانلود و نصب نرم افزار DropBox بر روی سیستم عامل خود براحتی فایل های مورد نظر را مدیریت کرد.

می توانید از اینجا وارد این سایت محبوب شده و پس از ثبت نام فضای ابری خود را دریافت نمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید:
سفر جالب هنگام ارسال ایمیل با گوگل (GMail)
مدیریت پروژه ها با ترلو

ایرانِ مدرن با ایران مدرن

برو به بالا