02126230198: مشاوره Hi   پشتیبانی / ارسال تیکت  Occupations Technical Support Representative Male Light Icon

 

 
 

ساعات کاریClock Icon

 شنبه تا چهارشنبه : ازساعت 9 الی 18
پـــنــج شـــــنــبــه : ازساعت 9 الی 16

 

 

سفارش دهید و با اطمینان پرداخت کنید...

وبلاگ

به وبلاگ ایران مدرن خوش آمدید

اهمیت ظاهر در طراحی وب سایت

اهمیت ظاهر در طراحی وب سایت

در طراحی وب سایت علاوه بر محتوا و اصول سئو نکته ی دیگری حائز اهمیت است  که  طراحی ظاهری وب سایت می باشد. اکثر کاربران وقتی وارد یک وب سایت می شوند ، در طول پنج ثانیه تصمیم می گیرند که در آن صفحه بمانند یا آن را ترک کنند. در صورتی که ظاهر وب سایت شما جذاب باشد ، بازدید کننده جذب شده وسایت را ترک نمی کند.
در مرحله ی بعدی این محتوا است که می تواند او را در سایت نگه دارد..
می توانیم بگوییم که اگر اهمیت ظاهر سایت در طراحی وب سایت از محتوا بیشتر نباشد ، کمترهم نیست.

بهینه سازی تصاویر برای ظاهر سایت

برای بهینه سازی تصاویر نکاتی وجود دارد تا هم موجب جذابیت صفحه شود و هم سرعت لودتان را افزایش بدهید. ، بازدید کنندگان معمول وقت زیادی را صرف لود شدن صفحات نمی کنند و اگر سرعت لود سایت شما زیاد باشد ممکن است بازدید کننده سایت شما را ترک کند..
نکته ی دیگری که وجود دارد این است که در بیشتر فابل های گرافیکی پالت هایی مربوط به رنگ تصاویر وجود دارند. این پالت ها برای نمایش در ظاهر سایت در طراحی وب سایت مورد نیاز نیستند. پس با حذف آن ها می توان بدون کاهش کیفیت تصویر ، موجب کاهش حجم تصاویر شویم و در نتیجه سرعت لود را کاهش دهیم.

نکات کلیدی در طراحی صفحه اول ظاهر سایت

دسترس پذیر بودن و کاربر پسند بودن برای ظاهر سایت :

رفتار کاربران پس از ورود به سایت یکی از فاکتور های مهم در طراحی وب سایت و سئو سایت و ظاهر سایت در طراحی وب سایت می باشد. کلمات کلیدی ، محتوا ، لینک گذاری و… مواردی هستند که توسعه دهندگان وب سایت ها به آن ها بسیار توجه می کنند. اما کاربر پسند بودن و دسترس پذیری مباحثی هستند که در طراحی وب سایت ها کمتر به آن ها توجه می شود.

کاربر پسند بودن:

یکی از فاکتور هایی که به تازگی در رنکینگ موتور های جست و جو قرار گرفته ، کاربر پسند بودن ظاهر سایت در طراحی وب سایت می باشد. محتوای با کیفیت و ظاهر گرافیکی جذاب هر دو از عوامل موثر در کاربر پسند شدن وب می باشند. در دسترس بودن منو ها و زیر منو ها می تواند کاربر را به راحتی به صفحات دلخواهش هدایت کند و موجب ویژگی دسترس پذیر بودن در ظاهر سایت در طراحی وب سایت بشوند.

دسترس پذیر بودن:

همان طور که اشاره شد اگر صفحات سایت شما طوری طراحی شده باشند که کاربر به آسانی به سایر صفحات جابه جا شود ، به معنای دسترس پذیر بودن وب سایت می باشد. این مساله باعث می شود ، بازدید کننده صفحات بیشتری از سایت شما  راباز کند که در نتیجه ی آن ترافیک سایتتان افزایش می یابد و رتبه ی الکسایتان کاهش پیدا می کند.

به این مطلب امتیاز دهید:
کسب در آمد های بزرگ با طراحی سایت های کوچک
طراحی سایت ریسپانسیو

ایرانِ مدرن با ایران مدرن

برو به بالا